Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να αγοράσω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Η διαδικασία αγοράς στο e-shop είναι πολύ εύκολη: Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό μενού, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε τις παραλλαγές τους (υλικό, λίθος κτλ) και κάντε κλικ στο κουμπί «ΚΑΛΑΘΙ», το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο εικονίδιο με το καλάθι το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας.

Μπορείτε επίσης να δείτε τι έχετε στο καλάθι σας στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας μας ανά πάσα στιγμή. Κάντε κλικ στο κουμπί «Καλάθι» για να μεταβείτε στο ταμείο. Μπορείτε να πληρώσετε με οποιαδήποτε χρεωστική / πιστωτική κάρτα, είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της courrier με την παραλαβή της παραγγελίας σας άλλα και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

--

Πρέπει να γίνω μέλος για να αγοράσω;

Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Πριν ξεκινήσετε τις αγορές σας κάντε κλικ στο link «Εγγραφή» στο πάνω μέρος της σελίδας και έπειτα πληκτρολογέιτε τα στοιχεία σας. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Αφού εγγραφείτε μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Εαν είστε ήδη μέλος θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε, πληκτρολογώντας τα στοιχεία σας κάνοντας κλικ στο link «Είσοδος», το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το LAROUS.GR και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων.

--

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Οι  εταιρείες ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η ACS και η Γενική Ταχυδρομική. Οι αποστολές επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής της τάξεως των 3,50 ευρώ και 4,00 ευρώ επιπλέον για την υπηρεσία της αντικαταβολής. Για τις δυσπρόσβατες περιοχές τα έξοδα αποστολής είναι 21,00 ευρώ, μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ τις δυσπρόσβατες περιοχές. Εάν η παραγγελία σας είναι άνω των 100 ευρώ, ΔΕΝ επιβαρύνεστε μεταφορικά έξοδα.

--

Πότε θα μου παραδώσετε την παραγγελία μου;

Ο χρόνος που χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε ότι έχετε διαλέξει είναι 5 με 12 εργάσιμες ημέρες.Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στο κούριερ που συνεργαζόμαστε, σας ενημερώνουμε με σχετικό e-mail για να γνωρίζετε πότε θα τη παραλάβετε. Όλα τα προϊόντα είναι 100% χειροποίητα και προσεγμένα μέχρι τη πιο μικρή λεπτομέρεια.


Δεν υπάρχει απόθεμα, όλα φτιάχνονται κατά παραγγελία. Μπορείτε αν θέλετε συγκεκριμένες διαστάσεις να τις συμπεριλάβετε στα σχόλια τις παραγγελιάς σας. Αν θέλετε να παραλάβετε συγκεκριμένη ημερομηνία, απλά το αναφέρετε στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας.

--

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της παραγγελίας μου;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Λογαριασμός». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του LAROUS.GR μέσω email στο info@larous.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

--

Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

--

Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο LAROUS.GR, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Λογαριασμός», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

--

Ξέχασα τον κωδικό μου πρόσβασης. Τι να κάνω;

Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Κάντε κλικ στο link «Απώλεια Κωδικού» που βρίσκεται μέσα στην επιλογή «Λογαριασμός». Άμεσα θα λάβετε στο mail με πληροφορίες αλλαγής του κωδικού σας.


Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.